19. 11. 2020 - ČESKÁ REPUBLIKA - Výsledky letošního ročníku programu Důvěryhodné značky potvrdily oblíbenost českých značek mezi spotřebiteli. V kategorii alkohol již popáté obsadila první příčku tradiční česká značka Božkov.
„Vážíme si toho, že do nás spotřebitelé i nadále vkládají svou důvěru. Ocenění je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech nabízeli skvělé produkty jako doposud,“ komentuje Michal Jakl, Group Brand Manager značky Božkov.
Podle mnoha českých i světových rozsáhlých průzkumů bylo zjištěno, že důvěryhodnost značky hraje při nakupování jednu z nejdůležitějších rolí. To byl také důvod, proč společnost Atoz Marketing Services spustila před několika lety rozsáhlý každoroční spotřebitelský nezávislý průzkum „Důvěryhodné značky“, na základě kterého jsou vybírány a oceňovány nejdůvěryhodnější značky, výrobky a služby. „Jsme moc rádi, že jsme titul Nejdůvěryhodnější značky i po několikáté obhájili a za to bych chtěl tímto našim spotřebitelům poděkovat,“ dodává Michal Jakl.
Výsledky programu jsou sestaveny na základě zářijového průzkumu, který provedla agentura Nielsen a dotazovala se v něm celkem 4 000 respondentů, kteří tvořili dostatečně reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Dotazovaní hodnotili celkem přes 600 značek v 65 kategoriích. Oproti minulému ročníku došlo k výraznému navýšení počtu kategorií. Výhercům je pak propůjčen titul „Nejdůvěryhodnější značka“, který mohou po dobu jednoho roku užívat. Letos se v České republice konal již 6. ročník.
Zroj: Neopublic
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.