11. 02. 2021 - ČR - Berme na plný úvazek i samotný život – právě na toto motto poukazuje ikonická značka Becherovka v nových spotech, které se v televizi objevují od začátku února.
Kampaň z dílny VCCP je první spoluprací agentury se společností Pernod Ricard v ČR a na Slovensku.
Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň nám chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ přibližuje kampaň Jakub Loos, manažer značky Becherovka.
Aktuální situace ještě více zdůrazňuje poselství kampaně. Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.
Vizitka kampaně: · Creative agency: VCCP Prague
· Planning Director: Henri de la Barre
· Account Director: Lucie Vrzalová
· Director: Milan Balog
· Production House: Boogiefilms
· Music: Juraj Marikovič, Marek Šurin, Viktor Stručka
Zdroj: PR
Redakčně upraveno
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.