Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Bernard vzkazuje: držme se

Bernard vzkazuje: držme se

22. 03. 2021 - ČR - Režisér Jiří Mádl natočil reklamu pro Rodinný pivovar Bernard. „Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ představuje sdělení nového televizního spotu spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.

Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisér Jiří Mádl. Natočil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích netradičně dlouhého 90vteřinového spotu. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain, árie neznámého autora pravděpodobně z Irska, v provedení klavíristy Petra Maláska.

S uvedením spotu doznal změny známý slogan pivovaru Svět se zbláznil, držte se… Výměnou jediného písmenka dostal jiný význam. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se,“ pokračuje Stanislav Bernard.

„Jirka přišel s námětem, který naprosto rezonuje s tím, co chceme předávat dál. Vyplatilo se nechat mu volné ruce, vzniklo něco, co jde od srdce k srdcím. Tak to cítíme,“ řekl šéf marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták.

Natáčelo se v průběhu února, ve scéně natáčené v Humpolci si zahráli i zaměstnanci pivovaru.

Spot na youtube.

Zdroj: Rodinný pivovar BERNARD a.s.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz