02. 07. 2021 - ČR - Občas se setkáváme s polemikou, jak moc je nás slyšet nebo není, na veřejnosti. Domnívám se, že pokud je něco pozitivního na současné situaci, tak je to právě fakt, že lidé začínají více vnímat význam cestovního ruchu, ubytovacích a stravovacích služeb.
Vede je k tomu hlavně praktická zkušenost se situací, kdy nemohou nikam jet na víkend či na prázdniny, případně si jen tak posedět s přáteli v restauraci.
Naše organizace již od loňského března vydává každým dnem minimálně dvě stanoviska na dotazy médií, což je historicky nejvyšší frekvence komunikace s veřejností. Snažíme se být objektivní, kritičtí, ale v případě, že se něco podaří, umíme i vyjádřit naše poděkování. Data a konkrétní údaje jsou pro nás vždy základem jakékoliv argumentace.
Veškeré mediální výstupy jsou k dispozici na našem webu (www.ahrcr.cz), a tudíž se s nimi může seznámit kdokoliv a to nejen z řad našich členů, ale i široké veřejnosti. Na základě jednání a právě i veřejného tlaku jsme docílili například rozšíření kompenzačních programů a urychlení procesu proplácení stávajících. Ne vždy se vše povede podle našich společných představ, mnohdy je to o kompromisu, v mnoha rozhodnutích mají poslední slovo vláda a zákonodárci, ale je důležité v tomto tlaku neustávat, protože jinak bychom nedosáhli ani zlomku toho, co se dosud podařilo. Děkujeme vám za podporu a budeme rádi, když budete naše zprávy a stanoviska také vy co nejvíce sdílet s vašimi kolegy a veřejností.
Václav Stárek,
prezident AHR ČR
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.