25. 5. 2011 - Společnost SPAR ČOS v rámci nové marketingové kampaně zaměřené na rodinu připravila nejen pro „malé zákazníky“ soutěž o zájezd do pařížského zábavního parku Disneyland a Asterix Park. Navíc pro každé dítě, které přijde se svými rodiči 1. června 2011 do hypermarketu INTERSPAR nebo supermarketu SPAR, je připraveno sladké překvapení.
„Na českém trhu je mezi obchodními řetězci velká konkurence, proto se maximálně snažíme uspokojit potřeby všech věkových skupin,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Jsme si vědomi toho, že z nynějších dětí našich zákazníků mohou být potencionální budoucí nakupující v našich hypermarketech INTERSPAR či supermarketech SPAR,“ dodává Martin Ditmar. SPAR ČOS na Mezinárodní den dětí - 1. června 2011 - bude dětem v hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR rozdávat sladkosti. Pro ty, co rádi soutěží, je připravena velká soutěž o zájezd do pařížského Disneylandu a do Asterix Parku. Hrací kartu do soutěže obdrží zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR při nákupu nad 1 000 Kč, a to pouze 1. 6. 2011. Pak stačí odpovědět na jednoduchou otázku, vyplnit hrací kartu, vhodit ji do sběrného boxu, který je umístěn na Hlavní pokladně/informacích hypermarketu INTERSPAR nebo supermarketu SPAR, a mít štěstí při losování.Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.