17. 05. 2022 - ČR - Chuť vytvořit něco nového, dosud nevídaného a navíc tím pomoci potřebným – tak by se dal popsat zrod zcela nekonvenční spolupráce mezi značkou KRUPS a fondem Veroniky Kašákové, který již od roku 2016 pomáhá dětem z dětských domovů postavit se na vlastní nohy
Výsledkem bude netradiční fashion kalendář, kde se láska ke kvalitní kávě mísí s láskou pro módu a chutí napomoci dobré věci. Jeho vydání je plně podpořeno značkou KRUPS a veškerý výtěžek připadne právě Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové.
Spolupráce nicméně nezůstala jen u Veroniky, spousta dalších osobností českého influencerského, ale i showbyznysového světa se jí nechala inspirovat a k projektu se též přidali.
Celý projekt spojuje hvězdný tým – o styling se stará návrhář a semifinalista soutěže MasterChef Pavel Berky. Každý měsíc pro něj byl novou výzvou – různé pojetí měsíce a významná osobnost si žádají opravdu individuální přístup, a proto jsou veškeré modely ušity přímo na míru. O make-up a hairstyling se postarala Kristýna Rázková a za objektiv se postavila fashion fotografka Lýdia Vyčítalová se světly Antonína Lavrenčíka.
Zdroj: Lenka Havránková
Text: redakčně kráceno
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.