16. 11. 2022 - EU - Kampaň European Lifestyle: Taste Wonderfood (ELTW), v překladu „Evropský životní styl: ochutnejte fantastické potraviny“, se s podporou EU zaměřuje na propagaci kvalitních produktů ze severovýchodní Itálie
Tříletá kampaň „Evropský životní styl: ochutnejte fantastické potraviny“ (ELTW) má za cíl od nynějška až do konce roku 2024 obohacovat gastronomické scény Itálie, Německa a České republiky. Hlavním záměrem kampaně je představit čtyři nejdůležitější producenty nejlepších výrobků s chráněným označením původu (CHOP) a produktů s chráněným zeměpisným označením (CHZO) ze severovýchodní Itálie – a pomyslně tak oslavit čtyři kulinářské zázraky, které spojuje společný zeměpisný původ. Jedná se o vína Valpolicella, sýr Asiago s chráněným zeměpisným označením, rýže Vialone Nano s chráněným zeměpisným označením a olivové oleje s označením meziregionálního sdružení producentů oliv Associazione Interregionale Produttori Olivicoli (AIPO). Celou kampaň podtrhuje chytlavý slogan „That's Amore“, trefným způsobem odkazující na světový hit Deana Martina z roku 1953, v němž se vyzpíval ze své lásky a vášně k italské gastronomické tradici.
Zdroj: BEST Communications
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.