Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Pilsner Urquell navazuje na historickou spolupráci s Národním divadlem

Pilsner Urquell navazuje na historickou spolupráci s Národním divadlem

19. 4. 2013 - Značka Pilsner Urquell navazuje na svá předešlá partnerství s Národním divadlem. Tato spolupráce je logickým propojením dvou ikon, které představují originální české bohatství.

Spolupráce Plzeňského Prazdroje a Národního divadla má vskutku úctyhodnou historii. Již v roce 1880 přispěl Plzeňský Prazdroj (tehdy se jmenoval Měšťanský pivovar) na výstavbu divadla, a stal se tak „ctěným členem skutečným sboru pro zřízení českého národního divadla v Praze“. Po požáru v roce 1881 přispěl pivovar znovu v akci Národ sobě na obnovu zničené budovy divadla.

00695-Pilsner_Urquell_certifikat.jpg

Obr. Certifikát stvrzující členství Měšťanského pivovaru v Plzni ve sboru přispívajících na výstavbu Národního divadla v Praze

Společnost Plzeňský Prazdroj však s Národním divadlem spolupracovala i v nedávné době. V druhé polovině 90. let minulého století byla hlavním partnerem opery Národního divadla a pivo Pilsner Urquell se tehdy objevovalo na jevišti například v inscenaci Prodané nevěsty. Nyní na tuto spolupráci navazuje nově uzavřené partnerství přední české divadelní scény se značkou Pilsner Urquell, která se stává „Partnerem inscenací Národního divadla“. „Pilsner Urquell doprovází řadu významných událostí a nechybí ani v centru domácího kulturního dění. V Národním divadle byl vždy kladen důraz na tu nejvyšší kvalitu spojenou 
s  originalitou, a takový je i Pilsner Urquell. Proto jsem velmi rád, že od dnešního dne bude toto spojení dvou ikon českého bohatství i nadále pokračovat,“ poznamenal k nově uzavřené spolupráci marketingový ředitel Grant McKenzie.

00695-Pilsner_Urquel_s_Naronim_divadlem.jpg

Obr. Smlouvu o partnerství podepsali marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie a marketingový ředitel Národního divadla Václav Pelouch


Podobně vnímá vzájemnou spolupráci i marketingový ředitel Národního divadla Michal Janovský, který uvedl: „Jsme velice rádi, že ve společnosti našich vážených partnerů můžeme znovu přivítat Pilsner Urquell. Historie i charakter obou značek jsou dobrým předpokladem pro dlouholetou spolupráci.“ Smlouvu slavnostně podepsali prozatímní ředitel Národního divadla Ing. Václav Pelouch a marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie. Ležák Pilsner Urquell bude nyní exkluzivně čepován při premiérách a dalších reprezentativních událostech na scénách divadla, tedy v Národním divadle, Státní opeře, Stavovském divadle, Nové scéně a Divadle Kolowrat. První divadelní premiérou, která bude zároveň premiérou celého partnerství, je nové nastudování opery Olimpiade od Josefa Myslivečka ve Stavovském divadle dne 2. května.

00695-Pilsner_Urquel_slavnostni_pripitek.jpg

Obr. Slavnostní přípitek u příležitosti uzavření partnerství

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz