24.02.2025 - PRAHA - Značka Jihlavanka, vstupuje na kavárenský trh. V Praze na Palmovce otevřela svoji první kavárnu, která nabízí širokou nabídku kávových nápojů a občerstvení s sebou.
Jihlavanka má za sebou třicetiletou tradici a její podíl na trhu mleté kávy v objemu činí vysokých 55 %. Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní, k otevření Jihlavanka café uvedl: „Trend konzumace kávy mimo domov stále roste. Lidé si stále častěji dávají kávu v kavárnách nebo si ji berou s sebou. Naším cílem bylo vytvořit koncept, který umožní lidem na cestách vychutnat si kvalitní kávu za dostupnou cenu. Jihlavanka café jsme navrhli tak, aby oslovila nejen naše věrné zákazníky, ale i nové spotřebitele, kteří preferují espresso a mléčné kávové nápoje.“
„Jihlavanka café přináší na český trh zcela nový druh kaváren. Pokud se osvědčí, plánujeme ještě letos otevřít několik Jihlavanka café v Praze i dalších větších městech. Chceme být flexibilní a přizpůsobovat se různým typům prostor, ať už jde o kamenné prodejny, prodejní okénka nebo stánky. Klíčovým faktorem pro expanzi budou vždy místa s vysokou frekvencí zákazníků, jako jsou rušné ulice, zastávky hromadné dopravy, nemocnice a nádraží,“ dodal Jan Suchánek.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.