Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Restaurace KFC objevuje tajemství Generace Z

Restaurace KFC objevuje tajemství Generace Z

02.09.2025 – PRAHA – KFC se nově vydává směrem, který výrazně oslovuje mladší generaci. Na začátku léta do nabídky zařadilo nápoj, který si zamilovala generace Z. Tento nápoj není jen chutným zpestřením, ale i výrazným lifestyle symbolem mladých lidí.

Bubble tea - proč se zrovna tenhle nápoj stal takovým hitem? KFC si nechalo zpracovat průzkum Instant Research a čísla mluví jasně: 68 % Čechů do 30 let už má s Bubble tea osobní zkušenost – ať už ho pijí pravidelně, nebo ho alespoň ochutnali. A necelá polovina (přes 40 %) ho dokonce vnímá jako „nápoj své generace“! U mladších ročníků (16–23 let) to pak platí skoro pro každého pátého.

Co za takovým „hypem“ ale ve skutečnosti stojí? Není to jen o chuti, i když ta je samozřejmě klíčová a kvůli ní si nápoj kupuje 22 % mladých lidí. Lákavé jsou především hravé praskací kuličky (31 %), nekonečné možnosti výběru a kombinací příchutí (22,6 %) a neodolatelný, barevný a „insta friendly“ vzhled (10,4 %). Pro Gen Z je Bubble tea nejen drinkem, ale také stylovým doplňkem, který se skvěle vyjímá na sociálních sítích a je perfektní pro sdílení s přáteli.

Když značky mluví jazykem Generace Z
Generace Z (narozená přibližně mezi lety 1997 a 2012) má svá specifická pravidla. Od značek dnes očekávají mnohem víc než jen pouhý produkt. Chtějí zážitek, zábavu a něco, co je vizuálně přitahuje a co mohou sdílet.

„Mladí dnes nehledají jen jídlo nebo nápoj, ale něco, co je skutečně osloví a s čím se mohou ztotožnit. Bubble tea pro ně není jen produkt, ale způsob, jak vyjádřit svou osobnost a být součástí určité kultury,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC ČR.

A co hraje roli při výběru jídla a nápojů? Průzkum ukázal, že 88 % mladých lidí si pravidelně dopřává něco mimo domov. A i když je cena důležitá (pro 88 % ve věku 16–23 let je klíčová), není to jediný rozhodující faktor. Důraz je kladen i na rychlost (35 %), chuť (77–80 %) a to, zda je nápoj trendy (35 %)

„Sledujeme trendy, nasloucháme našim zákazníkům a hledáme nové způsoby, jak jim dělat radost každý den,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2025, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz