Štamgast & Gurmán

„Můj obchod“ má v Čechách a na Moravě již 90 prodejen

21. 5. 2013 - PRAHA - Za osm měsíců od spuštění partnerského projektu Můj obchod velkoobchodu MAKRO Cash & Carry bylo v České republice otevřeno již 90 prodejen pod touto značkou.

Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno.

Petr Soukup, Trader segment manažer, zodpovědný za projekt Můj obchod říká: „Projekt Můj obchod splňuje naše očekávání a doufám, že i těch, kteří se do této partnerské aliance přidali. Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10–15 %, nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Pro úspěšné fungování celého konceptu pak zůstává tím nejdůležitějším vůle majitele obchodu něco skutečně změnit a zlepšit.“

Nejvíce obchodů Můj obchod je ve Středních Čechách a na Moravě, především v menších městech a  vesnicích.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz