2. 9. 2013 – PRAHA – Tradiční výrobce křupek, společnost Secalo a.s., vstupuje do oblasti marketingu! Po čtyřiceti letech výroby extrudovaných křupek s pověstnou arašídovou chutí a existence společnosti bez jakékoli reklamy i tento český výrobce zahajuje reklamní kampaň. A nejen to! Podívejte se na nový způsob komunikace a nové chutě.
Z důvodu zvyšující se poptávky ze strany zákazníků expanduje i do dalších obchodních řetězců s cílem uspokojit narůstající zájem o tento československý klenot, jak v ČR, tak na Slovensku. Tradiční křupky Secalo, ve svém původním oranžovohnědém obalu, zakoupíte také nově i v řetězcích Makro a v průběhu září i v Globusu. Těšit se můžete nejen na oblíbené arašídové křupky, ale také na lehce pikantní chuť sýrovo-paprikových křupek s chilli. Počátkem září se na oficiální webové prezentaci, která dostala zcela nový kabátek, se objevila i tzv. Galaxie Secalo, která oslovuje všechny milovníky křupek. Na webových stránkách se také dočtete i o historii firmy a důležitých meznících. Počátek výroby se datuje na rok 1973. Výrobci také dávají tipy, k čemu křupky nejvíce chutnají. Souhlasíte s nimi?
Z nových příchutí se můžete setkat s již zmiňovanou lehce pikantní chuť sýrovo-paprikových křupek s chilli. Výrobci připravují také chuť česnekovou. Secalo se rozhodlo pro obnovení komunikace a zapojení marketingu, nikoliv k přeměně vizuálů. Proto se nemusíte bát, že byste své oblíbené křupky nezůstaly. Obaly budou stále stejné.
Křupky se na vás tedy posypou nejen z internetu, ale také z televize a regálů v obchodech. Nově vytvořené animované postavičky křupek vás budou provázet v celé komunikaci.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.